Page Freezer

Visuele Identiteit

Hays

Marketing & advertentie

Payvision

Visuele Identiteit Payment service provider

Visuele identiteit Payvision.
De nieuwe stijl voor Payvision bestaat naast een corporate logo en website een integrale huisstijl voor alle online- en offline communicatie. Studio van Pelt ontwikkelde een visuele identiteit op basis van de nieuwe marketing strategie om de Brand identity van Payvision te verhelderen. It’s about meaning something to someone. In de huidige tijdsgeest verandert veel en zeker op het gebied van nieuwe (online) media, internet en technologie. 

Visual Design Guidelines.
Het Brandbook van de moderne huisstijl bevat de guidelines met praktische voorbeelden en bepalingen van fotografie, tone of voice, logo, kleur- en font gebruik, de opzet van grafieken en tabellen voor bijvoorbeeld de white papers. 

Producten

logo, corporate identity, huisstijlhandboek, huisstijl, iconen, corporate documenten, white papers, beurs materialen, fotografie, infographics, 


About Payvision

Payvision is a fast growing, independent Payment Solution Provider specialized in Global Card Payments for the e-Commerce market. Payvision offers an International Payment Processing Network enhanced with innovative technology. Studio van pelt was selected to create the new visual identity. Client: Payvision, Amsterdam

 

Meer werk van Studio van Pelt on Behance and Issuu